kasdera kasdera .

kasdera

پت شاپ در نیاوران

دامپزشکی در نیاوران

دامپزشکی در نیاوران ، دامپزشک، حیوان بیمار را ویزیت می کند و نوع بیماری را شناسایی کرده و با توجه به عفونی، حرکتی و تغذیه ای بودن بیماری، درمان حیوان را بر عهده می گیرد. اگر قسمتی از بدن حیوان دچار شکستگی شده باشد از روش جراحی برای آن کمک می گیرد. در صورتی که حیوان دچار بیماری تغذیه ای شده باشد، رژیم غذایی مناسبی در اختیار صاحب حیوان قرار می دهد. در ضمن روش های پیشگیری از بیماری هایی که ممکن است بین انسان و حیوان انتقال یابد را متذکر خواهد شد. گاهی برای اینکه نوع بیماری مشخص شود از حیوان نمونه گرفته و آن را به آزمایشگاه دامپزشکی ارجاع می دهد سپس نتایج آزمایش را تحلیل و بررسی می کند. این آزمایشات شامل نوار قلب، ادرار، مدفوع ، سونوگرافی و ... می باشد. این مرکز با دارا بودن تجهیزات پیشرفته دامپزشکی و دامپزشکان متخصص و مجرب تواسته است به بزرگ ترین و بهترین دامپزشکی در نیاوران مبدل شود.


کلینیک حیوانات خانگی در نیاوران

کلینیک حیوانات خانگی در نیاوران ، از وظایف دیگر دامپزشک می توان به انجام معاینات دوره ای، واکسیناسیون و تجویز دارو نام برد. در ضمن دامپزشک محل زندگی حیوان را مورد بررسی قرار داده و شیوه های جلوگیری از گسترش بیماری را به صاحب حیوان ارائه می دهد. این کلینیک دارای بخش داخلی، بخش جراحی، بخش پرندگان و حیوانات خاص، بخش دندانپزشکی، بخش رادیولوژی، سونوگرافی، بخش ام آر آی، آندوسکوپی، خدمات درمانی، کالبد گشایی، آزمایشگاه، داروخانه، پانسیون و بستری، آرایشگاه و شستشو بوده و تمامی خدمات درمانی و بهداشتی مورد نیاز حیوانات را برآورده می سازد . برای ارتباط با کلینیک حیوانات خانگی در نیاوران با شماره های مندرج در این آگهی تماس بگیرید .


پت شاپ در نیاوران 

پت شاپ در نیاوران ، در این مرکز انواع خوراکی ها و غذاهای مرطوب و خشک و یا کنسروی و ظروف آب و غذا، قلاده و بند قلاده، لوازم بهداشتی، خاک و ظرف خاک انواع لباس و حوله، انواع جلیقه و پاپیون، انواع اسباب بازی، باکس حمل و نقل و جای خواب انواع اسپری های ضد عفونی کننده و شامپو و انواع اسپری های خوشبو کننده محل زندگی انواع حیوانات مانند خزندگان، پرندگان؛ سگ ها، گربه ها، خرگوش ها و دیگر حیوانات به فروش می رسد. این پت شاپ در نیاوران تمامی محصولات ارائه شده را به لحاظ اصل بودن تضمین خواهد کرد و شما می توانید از خدمات ارسال رایگان و سریع این مجموعه نیز برخوردار شوید. ما در این فروشگاه سعی کرده ایم تمامی محصولات و لوازم جانبی مورد نیاز حیوانات را گردآوری کنیم. برای اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های مندرج در آگهی تماس حاصل فرمایید .

منبع : کتاب نقره ای 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۲:۳۲ توسط:kasdera موضوع: نظرات (0)